Pakkat-Siambaton

Zona Exclusive Pakkat City

Pargodungan January 12, 2009

 

Mangalap aek

Mangalap aek

 

Blok L

Blok L

dsc013402

Inganan Kursus Komputer

Inganan Kursus Komputer

 

Asrama Putra

Asrama Putra

 

SMP RK PAKKAT

SMP RK PAKKAT

 

Perguruan Santa Maria Pakkat

Perguruan Santa Maria Pakkat

Paralong-along di Pargodungan

Paralong-along di Pargodungan

 

Jl. RA Kartini

Jl. RA Kartini

Rumah jadi kantor-kantor partai

Rumah jadi kantor-kantor partai

 

Jabutta

Jabutta

 

Rumah oppung Perpas

Rumah oppung Perpas

Wisma bersejarah.....

Wisma bersejarah.....

 

Pastoran

Pastoran

 

Makam bersejarah di samping gereja katolik

Makam bersejarah di samping gereja katolik

Makam bersejarah....

Makam bersejarah....

 

thn 1826...

thn 1826...

 

59 Responses to “Pargodungan”

  1. horas naeng dohot marnonang tusude angka dongan sahuta

  2. timbul sinaga Says:

    denggan2 do photo lae i…tar lumobi ma jabuni oppung perpas…….salam kenal lae…..ahu timbul sinaga sian huta pinang, alumni SMA RK Pakkat taon 92……….hea do hita pajumpang najolo waktu di jogja sama2 marbola dilapangan klebengan ra ate????

  3. parhobas Says:

    Horas ma tutu lae. Salam kenal ma. Molo au dang hea di jogya bah. paling pe molo tu jogya sasatokkin do. Mungkin si Tommy Sihotang do ra maksud ni lae. Alana ibana di Jogya do kuliah ibana. Molo Tommy Sihotang on tong do par-pargodungan.

    Horasma

    NB: Jangan lupa gabung di milis Pakkat dan kunjungi website Pakkat: http://www.pakkatnews.com.

  4. Pargodungan Says:

    Horas ma tu sude par pakkat. :-)

  5. parhobas Says:

    Horas horas ma tutu. kunjungi juga web pakkat: http://www.pakkatnews.com, disi do marpungu akka maccai.

    Horasma.

    Swy

  6. linda simamora Says:

    horas ma da ito, Salam kenal ma parjolo ate ito, gabe masihol hian ahu naeng mulak tu huta, dung mamereng foto- foto i, ai tung godang do kenangan di pargodungan on da ito. alai molo boi ito, foto -foto ni karyawan cu. pardomuan pe di cantumkanlah ito, alana karyawan CU i dongan – dongan hu hinan. ( Saudara2). hahahaha…….

    Salam buat semua karyawan CU. Pardomuan Pakkat.

    mauliate da ito, horas…

  7. parhobas Says:

    Horas kak Linda, basa ma kani salam kenal nimmu dah, sai hira naso masitandaan hita kani hehheehe. Au do i ito parhobas on, Swandy Sihotang hehehhehe.

    Alai blog on holan akka gobbar-gobbar nama naeng hubaen dison alana inganta na resmi di http://www.pakkatnews.com do. Ianggo blog on holan supporting do on tikkii tu webside pakkat nalama i.

    Huusahahon pe kak mambaen lebih banyak akka foto pakkat dison dah. Mudah-mudahan ma boi lebih cepat lebih baik :)

    Horasma.

  8. Linda Simamora Says:

    wah, mungkin ito salah. linda yang di maksut ito mungkin kak linda,almarhum Pak. Simamora guru smp st. maria pakkat ( pak. maka) do khan?. ido alana ito mandok kakak tu ahu, ahu jadi bangga. ahu mandok maaf majolo sa godang -godangna, molo ito mananda ahu ( linda Simamora) pardia ma ahu?? jala didia hita marsitandaan? hahaha……….
    maaf da ito sebelumnya, supaya kita lebih kenal lagi dah,

  9. parhobas Says:

    @ Linda Simamora: mohon maaf to kalau salah alamat :) attong ise do hamu kani? hehehhe (Evelinda_mora…/ Rose Evelinda S) kalau belum kenal, salam kenal ya.

    Ale par-pakkat do ito kan?

  10. horas ma tu sude parpakkat ha hahhhhhhhhhh haha ha ha ha ha I LOVE YOU FULLLLLLL HIDUP PAKKAT PATURE DALAN ASA SEMANGAT IBA DOHOT SUDE PANGARANTO MULAK TU HUTA NGA MASIHOL AU TU OMAK DOHOT TU HUTA. SALAM KENAL TU SUDE PARPAKKAT DARI Mr. sihite pak koko club coy

  11. horas ma tu sude parpakkat ha hahhhhhhhhhh haha ha ha ha ha I LOVE YOU FULLLLLLL HIDUP PAKKAT PATURE DALAN ASA SEMANGAT IBA DOHOT SUDE PANGARANTO MULAK TU HUTA NGA MASIHOL AU TU OMAK DOHOT TU HUTA. SALAM KENAL TU SUDE PARPAKKAT DARI Mr. sihite pak koko club coy parpargodungan di jolo jabum muna kak linda simamora

  12. baen hamu jo poto ni jabunami dohot sude par jalan kartini dohot parjalan ahmad yani pokok par blok L SEKALIAN AKKA NAPOSONA pangodang hamu jo poto i tulang ate asa puas iba mamereng2

  13. Yusty Purba Says:

    Mantabb bahh… Ale he.. masa ma ninna kale dang adong simarsik..???? dang acci i bah.. ahahahahahahahha…

  14. parhobas Says:

    ido ito, tikki i dang sempat ito heheheh.
    attong kirim ma tu au akka foto2 simarsik i dah, asa huposting dison akke. kirim ma tu swandysihotang@yahoo. com

    HOrasma.

  15. boha do, naso adong do fhoto sian batugaja,tolong jobah. tarlumobi gareja katolik, aek sirahar, salipot-ppot, dohot lan na asing. au parbatugaja doau sebelum jambatan salippot-pot ido jabu nami. alai au disiantar do sikkola..mauliate toltong jo bah

  16. parhobas Says:

    Horas lae Tanjung, dang adong fotona lae di au bah… minta maaf majo lae, dang namardikkan dah. Ale atik boha adong fotona di lae, manang tikki mulak lae tu huta foto lae jo akke, baru kirim lae ma tu au swandysihotang@yahoo.com asa huposting dison. Ai boha lae, sahali sataon do iba mulak, je dang sempat kodo.

    Horas jala mauliate.

    Swandy Sihotang

  17. juli eskawati sitohang Says:

    horass,,,mantabh bah foto2i,,ale ito boasa ma dang adg ate foto ni SMA RK,,,???molo boi nian dohot foto2 ni akka guru,,nga masihol iba,,hehheeh

  18. parhobas Says:

    Horas ito, ok hubaen pe ito dah.

  19. juri karta ds Says:

    horassssssss……
    nga boha disi ?
    aman do…..

  20. parhobas Says:

    aman hiannnn ma hehehehe

  21. JOHN PUTRA Says:

    nga boha kabar juri karta

    didia do po77 ta sonari laeku

  22. mardalan pat lao singkola tu pargodungan sada kenangan naso boi hulupahon, mangan bubur di lapo ni si purba di panigoran mulak sikkola mambaen sabar rohakku. mamotong dalan sian panigoran tu pargodungan lewat ramba-ramba.. marnambur maraek salawar hi. horas …akka dongan
    sian : AKBP MANGALAPTUA SITANGGANG, S.H.,M.H. Baringin Pakkat.

  23. parhobas Says:

    Horas di amatta AKBP Sitanggang: tung massai godang do tahe akka kenangan naso boi tarlupahon tarlumobi mai di tikki sihadanakon.

    Horas, maju terus…

  24. Horas ma di lae parhobas i, Hormat buat lae !

    Torushon lae informasi Pakkat Pargodungan, atik adong dope foto-foto naasing di luar pargodungan Kec Pakkat naso boi tarlupahon.

    Mauliate da. Horas 0818219312 manang, e-mail mangalapsitanggang@yahoo.com.

  25. TONIUS MANALU Says:

    Semoga kampung halamanku jaya selalu dan para pemimpinnya selalu berpihak kepada rakyatnya. kepada teman2ku angkatan lulusan thn 1977
    SMP Santa Maria Pakkat.mari kita jalin komunikasi ,karena sudah sangat lama aku tidak ada kontak dengan saudara sekalian.
    Nama saya: Tonius Manalu,SE Berkarya di Bappeda Provinsi Sumsel
    Horas ma dihita saluhutna,..

  26. Horas Marbun Says:

    Salam Sejahtera untuk Pakkat…………….
    Ku rindu ‘kan kesejukan alammu……..!!!!!

  27. febriandosihite Says:

    horas ma dihita par pakkat
    au sian pangarattoan

  28. tek jayanai nga lelekkian dang adong kabar akke, aha barita pakkat he..nga mulai ribur ra ningon da. horas pakkat

  29. mulak tu huta marlibur sonang situtu, maridi aek ngali di nanggubba segar, mangukkor di aek godang sibuaya temba dang adong be nahurang, habis i mulak tu bandung, tabo situtu perasaan. Anda ingin pulih sempatkan waktu mulak tu huta, saya bangga jadi par Pakkat Baringin. Horasssss !!!!!!

    • Nama saya Abdon Simanullang,SVD saya alumi 1986/1987 lanjut kuliah diJkt Ekonomi Akuntansi S1di UKI 4 thn dan thn 1990 masuk biara SVD Missionaris sempat kuliah di Universitas Muhammadiyah Malang Jatim S1 Managemen dan lanjutkan S2 Ekonomi,dan thn 2000 sempat dipilipina lanjutkan kuliah dn thn 2003 ke PNG Missionaris SVD pernah kuliah PNG HRM S2 sempat dosen 2005 Akademi Sekretaris sejak thn 2003 sampai sekrg Ekonm keuskupan Agung Mt.Hagen. Las sian Rohakku isi boi pajumpang dohot akka dongan,kapan2 kita bertemu dn suatu hri kt harus bertemu. horas ma ate akka dongan

  30. selama 6 thn sekolah di pargodungan dan juga asrama putri kenangan lamaku….eee…tahe dang tarlupahon…ooohhhh ya asal hu sian Sipagabu Dolok Pinapan Nauli jl natimbo….kt boleh berbagi cerita….dan aku mengajak teman2 mari kita majukan kampung kita pakkat dan mari kita bantu Alumi kita SMP RK dan SMA RK Pakkat dgn cara apapun itu. HORAS MA ATE….Abdon /e-mailku- 27abdonpng@gmail.com

  31. Risda boru galingging Says:

    maulliatema di ito parhobas na mam -posting foto2 Pakkat… au alumni SMP RK Pakkat thn 79 sian Parajaran Pakkat… Lanjut ke SMA Katolik Yos Sudarso Batu Malang dst….. mamereng foto2 di son seolah kembali ke kenangan masa lalu penuh cinta dari kedua ortu dan teman2…….. gabe lam masihol iba tu huta…. mardalan pat sian huta jam 3 si sogot lao tu Pargodungan… masuk jam 8… ipe jot-jot dope tarlambat…. taripar aek godang…. magodang pe aek ingkon do tong taripar iba….. manakko gadong di dalan mulak singkola (ampun ma da par Pakkat!), sahat di huta tu saba dope, ale jolo manggadong ma di balian i… sadiape natarombak sabai hapadeansa doi… mulak tu huta mamboan gadong manang na soban manang na eme……. kini itu semua tinggal kenangan yg tak sanggup kulakukan lagi….. kubangga jd par Parajaran Pakkat

  32. swandy sihotang Says:

    mauliate juga to, semoga sukses dirantau, jangan lupa untuk partisipasinya membangun Pakkat ya.

  33. aktif ma muse blog on bahh…

  34. boi do ra, di pangido tu tu “Pargodungan” goar2 ni sude tammatan sian Perguruan on, asa boi hita saling sapa, manang boi mangingot muse sude angka dongan na diparserakan.

  35. swandy Says:

    Horas tu “Au Halak Batak”: dang adong dope rekapan ni tammatan i bah. silahkan juga berkunjung ke http://www.pakkatnews.com

  36. Amang tahe…sombu sihol ba mamereng foto2 on. Dalan2 ni iba hian ma hape tikki dakdanak…. Godung parsikkolaan i nga berubah beton hape ate…wah…wah…terharu…airmata bahagia. Wisma tong dope songoni ate..Molo kuburan ni pastor i, sakral do i najolo, ikkon manjolo kunci gembok do tu pastor molo naeng marfoto..hehe.. Jabuni amang perpas sinaga do i kan maksudna… Terawat hian dope bah…Masihol naeng mulak tu tano hatubuanku… Pargodungan….i miss u…

    • swandy Says:

      molo gedung parsikkolaan i nungga be berubah total, wisma i tetap dope songoni, kuburan ni pastor i nungga kosong bei, ai nungga dipapinda be sian i, mudah2an ma unang dirombak i asa tetap adong siingoton ta di hamalimon ni pastor jala jasana mambaen cu pardomuan pakkat. molo jabu ni amang perpas almarhum i tetap do terawat, jala batang ni tarutung i tetap dope marboras, jala mardaras mardurum olo sibotari molo lagi musim tarutung :)

  37. Kale2 swandy..ai molo tempat mangalap aek, na dijolo ni C.U. ido kan. Disamping jabuni si henry situmorang ate.. Pake waktu do huingot i ba..molo sore ngantri ma iba jam 4 sd 6 molo so sala. Marlanja 2 ember..hahaha..nga tarbantu hian i da ba. Daripada tu pancur pisang manang pancur pakkat apalagi tu paccur hauagong manang bak na di toruni asrama putri…,agoi amang.. Maol ni aek di hutatta on ate. Soanari nga godang ra kemajuan ate??..pasti… Sattabi jo..molo lakkam berarti anak ni amang sihotang guru do kan, na dijoloni jabu si marianus sianturi (adek ni si kappung)..gabe tebak2an ate.. Boi do postingonmu foto ni rs i bo (minta tolong do da..), disi do mapipil pusok ni iba najolo..simarsik dohot sosor gadong songon naso adong dope ate..molo adong do da…(ro ma ho tu pakkat,bereng huta hatubuan i…)

  38. Melita Sidabutar Says:

    Horas au lagi mangalului ito Marianus Sianturi hubege sian dongan mangajar do inna itoi di smp santa Maria Pakkat ito on dongan tikki naposo sikkola di Siantar jadi molo boi nian botoon hu no hp ni ito i asa attor ni telepon botima :):):)

    • parhobas Says:

      Marianus Sianturi na jabuna di jalan Kartini (Pargudungan) i do? Anggi ni (Tulang) si Kappung? molo ido, di medan do Tulang i, karejo di Bandara Polonia. Molo ido, asa hulului nomor teleponna to.

  39. Melita sidabutar Says:

    Sikkola di seminari hinan ito i di siantar umurna sekitar 45 tahun atau lebih

    • titho Says:

      Ito Melita..toho do barita ni lae parhobas i, memang di Medan do si marianus on (polonia). Au pe kaget do tikki i, di teriaki di bandara fuang…Sakalas do au dohot bayon mulai sd sahat tu seminari, haha..pajuppa di taon 2012 (setelah 27 thn) marhahahihi…markaluaran ma sada sada bahasa pakkat nauli i kan haha…ineng nga asing hian rupa mi he…mok mok nai ho kale…Ito kalo mau japri aja ke tithoas@yahoo.co.id, ntar aku kabarin ke dia. Thanks ya…

  40. Melita sidabutar Says:

    Ok ito lului ito ma asa hu kontak mauliate parjolo

  41. roymarthin sihotang Says:

    gabe malungun au bah mamereng pakkat on……..!!

  42. yohan roito samosir Says:

    horas ma di hita saluhutna

  43. nga jonok ari hamonangan i……

  44. foto ”pet” na di jolo garejattai ?????

  45. elsa christyne kaveleri pardosi Says:

    Kangen kpd sma rk terutama x.6,teringat pd saat kita jalan kompak,bikin guru marah lalu pndah mengajar ke skolah lain,just leave memories

  46. baaah….. Holan au do na dang markomentar ala dang adong komentar hu manang aha saotik pun tu aka jolma na di son.
    mauliate

  47. Harlen manullang Says:

    H
    o
    r
    s
    akka dongan parpakkat…

  48. Horas dhita sude na parpakkat.

  49. Roo.... Says:

    woii hamunaaa…. au pe par pargodungan do bah… jabu ni oppung hu na pas di joloni gerban pastoran, si munthe tukang potong..!


Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

 
Follow

Get every new post delivered to your Inbox.